L'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona ajuda les empreses a ser més competitives

27.04.2011

La revista Equipos & Talento entrevista el director de Solucions Corporatives de l'IL3-UB, Mariano de las Heras, que destaca el paper de la formació com a factor clau per permetre que les empreses puguin situar-se en el mercat de manera competitiva.

L’última edició de la revista Equipos & Talento, referent en el sector dels recursos humans i la formació, va acollir l’entrevista al director de Solucions Corporatives de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona, Mariano de las Heras. A l’entrevista, es destaca el paper de l’IL3-UB com a àrea d’expertise de la mateixa Universitat de Barcelona pel que fa a la formació per a les empreses i organitzacions.

Des que va ser creada com a Fundació Universitat-Empresa Les Heures fa més de vint anys, la seva proposta de valor per a empreses i administracions públiques es fonamenta en la capacitat per dissenyar i aplicar solucions en l’àmbit de la gestió del coneixement orientades a millorar els resultats i la competitivitat de les organitzacions a través de la innovació pedagògica i l’excel·lència acadèmica.

L’equip multidisciplinari d’experts en formació i aprenentatge de l’IL3 ho fa possible, gestionant el projecte íntegrament des de la identificació de necessitats fins a l’avaluació de resultats.

Enllaços d'interès:

Solucions Corporatives