Oberta la convocatòria de l'IL3 Meeting 2013

10.06.2013

El proper 12 de juny a les 19:00 hores, la Sala d'Actes de l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona acollirà la 8a edició de l'IL3 Meeting 2013.

L’acte serà presidit pel Dr. Josep A. Plana, Vicerector del Grupo UB, TIC i Serveis Comuns de la Universitat de Barcelona i comptarà amb la participació del Sr. David Barrufet, Excapità de l'equip de handbol del FC Barcelona i de la selecció espanyola i medallista olímpic. Llicenciat en Dret per la UB i membre del Consell de Notables d'Alumni UB, i del Dr. Sergi Trilla Doctor en Medicina i MBA 9799. CEO a Trifermed. L’acte finalitzarà amb un refrigeri al vestíbul de l’IL3, on els assistents disposaran d’un espai de networking, per incrementar la seva xarxa de contactes professionals.
Enguany la trobada girarà entorn a la cultura de l’esforç, on els ponents compartiran amb tots els assistents les seves experiències entorn els valors que han influït en la seva trajectòria professional.
L'IL3 Meeting forma part del ventall d'activitats i iniciatives que aporten valor a l'aprenentatge, a la carrera professional i al desenvolupament personal dels membres de la Comunitat IL3-UB.