Nou programa Màster en Educació Montessori desenvolupat per l'IL3-UB i l'Escola Montessori Figueres.

19.11.2012

L'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona, IL3-UB ha desenvolupat amb l'Escola Montessori Figueres un programa de Màster en modalitat semipresencial.

L’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona, IL3-UB ha desenvolupat amb l’Escola Montessori Figueres un programa de Màster en modalitat semipresencial, amb el propòsit de lliurar eines pedagògiques, filosòfiques i científiques per al treball d'aula, a tots els professors interessats en aquesta proposta pedagògica.

Posar més atenció a les diferents formes d'aprendre que té l'ésser humà, l'estreta relació entre el desenvolupament emocional i el cognitiu, una revaloració del sentit de societat, del valor de l'error, etc. tenen una repercussió directa en el sentit mateix d'aprendre. Molts projectes educatius es troben en moments de transformació i l'educació Montessori és un referent important en aquests processos, ja que aporta una mirada clara al desenvolupament d'un model educatiu d'acord amb les necessitats i inquietuds de la societat actual.

L'educació Montessori, una proposta pedagògica d'ampli reconeixement a nivell mundial, va tenir a Catalunya un fort desenvolupament en les primeres dècades del segle passat. A dia d’avui continua treballant per a l’acompanyament individual dels processos de cada estudiant, perquè cadascú pugui desenvolupar el seu màxim potencial amb l’objectiu de contribuir a la millora de la qualitat de l'educació en els seus diferents nivells i àrees.

Per veure el web del Màster fes clic aquí