L'IL3-UB formarà el nou expert en recursos humans

31.05.2011

L'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) amplia la seva oferta en l'Àrea de Recursos Humans incorporant, per al proper any acadèmic, un nou programa de Postgrau en Recursos Humans 2.0.

L’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) amplia la seva oferta en l’Àrea de Recursos Humans incorporant, per al proper any acadèmic, un nou programa de Postgrau en Recursos Humans 2.0. La posada en marxa d’aquest nou postgrau de caràcter professionalitzador, respon al compromís adquirit per part de l’IL3-UB de voler potenciar l’ocupabilitat dels seus participants.

Els departaments de Recursos Humans, pioners en la cerca de selecció 2.0, estan integrant cada cop més en les seves estratègies les xarxes socials i els entorns virtuals, tant en la selecció de candidats com en el desenvolupament del talent i la gestió del coneixement a les organitzacions.

Una nova professió i una oportunitat laboral per a tots aquells professionals que sàpiguen com abordar totes les oportunitats que l’entorn 2.0 obre en la gestió de les persones a dins i fora de les organitzacions.

Coneix el programa a http://www.il3.ub.edu/ca/postgrau/postgrau-recursos-humans-2-0.html