Mitjançant el seu Institut, la Universitat de Barcelona referma el seu compromís d'afavorir l'ocupabilitat.

29.03.2011

L'Institut s'apropa a les empreses per conèixer de primera mà quines habilitats i experiències necessiten incorporar en les seves organitzacions.

L'Institut s'apropa a les empreses per conèixer de primera mà quines habilitats i experiències necessiten incorporar en les seves organitzacions, què cal saber, i què s'ha de saber fer en cada lloc de treball per potenciar la competitivitat de l'empresa en determinats sectors econòmics.

La nova programació de postgrau, que s'iniciarà el proper mes de novembre de 2011, incideix amb força en els sectors emergents posant en marxa noves activitats formatives de caràcter professionalitzadores.

En aquesta línia, s'ha desenvolupat un programa de Market Access dirigit als delegats i visitadors metges del sector farmacèutic que els capaciti per adaptar-se a un nou entorn, en disciplines com la fàrmacoeconomia, el màrqueting i la interlocució amb els nous agents que intervenen en la cadena de valor, han pres especial rellevància.

Dins del sector dels Recursos Humans, l'Institut aposta per les noves professions i oportunitats laborals que ofereixen les noves tecnologies. Amb el propòsit professionalitzador d'abordar totes les oportunitats que les tecnologies obren en la gestió de les persones dins de les empreses, s'ha dissenyat un programa en Gestió de Recursos Humans des de la visió de les eines 2.0.

En la mateixa línia, es vol apostar per la formació en l'àmbit de la creació d'empreses digitals. Per això, es posarà en marxa el Màster de Eprenedoria d'Empreses Digitals (MDBE), per fomentar la iniciativa empresarial en sectors emergents relacionats amb les noves tecnologies.

Aquest enfocament professionalitzador va arrencar en el curs anterior amb el Postgrau en Community Manager & Social Media i el Màster en Infermeria Radiològica, entre altres.

Properament, es podran consultar tots els detalls dels cursos a la nostra web: www.il3.ub.edu

Per ampliar informació posem a disposició el telèfon: 93 309 36 54.