Nou web de l'IL3-Universitat de Barcelona: esperit 2.0

20.09.2010

L'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) estrena el seu nou lloc web.

L’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) estrena el nou lloc web http://www.il3.ub.edu/es/Home.html, més accessible i proper a l’alumnat i a les organitzacions, aprofitant la gran incidència del web 2.0 en la comunicació corporativa i amb la voluntat de centrar recursos i atenció en el procés relacional amb els nostres estudiants.

Així, doncs, el nou web de l’IL3-UB, que respon a un llarg procés de conceptualització, s’ha proposat com a objectiu prioritari fer accessible la informació amb una clara visibilitat de l’oferta formativa mitjançant un cercador de cursos i navegació per àrees temàtiques. Així mateix pretén oferir orientació tant al futur estudiant com al client i acompanyar-lo en la presa de decisions amb les possibilitats que ofereix l’entorn 2.0.

Com a aposta estratègica de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona amb les empreses, a través del web també es donen a conèixer els casos d’èxit d’aquelles organitzacions que han confiat a l’Institut els seus projectes i s’observa de quina manera es posa a l’abast del teixit empresarial tota l’experiència per dissenyar i implementar solucions a mida des de la innovació metodològica que ofereix la tecnologia més emergent.

A més a més, s’explica l’exclusivitat del model formatiu de l’IL3, en què la metodologia i la innovació es posen al servei del saber fer. Per primera vegada, doncs, es mostra el mapa d’innovació, l’eix vertebrador del posicionament de l’Institut, com a centre de referència de la Universitat de Barcelona en termes de formació continuada.

Amb el propòsit de continuar millorant la integració de l’IL3 a la Universitat de Barcelona s’ha dut a terme un treball de simplificació de la marca que aporta coherència gràfica i conceptual, amb què es projecta com a centre de referència de la Universitat en termes de formació en línia amb l’objectiu de donar resposta a les noves professions i fer que els professionals siguin més competitius.