L'Institut de Formació Contínua de la UB estrena web mòbil

02.10.2012

L'Institut de Formació Contínua de la UB ja disposa de web mòbil.

L’Institut de Formació Contínua de la UB ja disposa de web mòbil (http://m.il3.ub.edu). Un entorn amigable on podreu consultar les novetats de l’oferta formativa, les últimes notícies i el que està passant en directe a les nostres xarxes socials, en un format adaptat als nous dispositius mòbils.

L’Institut ha pensat en el model de desenvolupament web per a mòbil més afí amb el nostre perfil d’alumne, cada vegada més usuari de smartphones i tablets, amb una clara preferència per la informació accessible i per una navegació còmode.

La pàgina web mòbil disposa a més a més d’un buscador de programes, icones que faciliten identificar ràpidament les novetats de la programació, confirmar l’assistència a una sessió informativa, contactar amb l’assessora en formació o estar al dia de la nostra activitat.

Us convidem a visitar-nos des del vostre mòbil.