La Universitat de Barcelona a través del seu Institut de Formació Contínua col·laborarà en matèria formativa amb el parc OPEN CAMP Europe.

13.01.2016

L'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona, l'IL3-UB ha firmat un conveni de col·laboració amb OPEN CAMP, l'empresa promotora del primer parc del món dedicat a l'univers de l'esport.

L’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona, l’IL3-UB ha firmat un conveni de col·laboració amb OPEN CAMP, l’empresa promotora del primer parc del món dedicat a l’univers de l’esport que obrirà portes el pròxim 16 de juny a les instal·lacions esportives de l’Anella Olímpica de Barcelona.

Segons l’acord signat aquest matí pel director general d’OPEN CAMP, Paco Medina, i la directora general de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona, Neli Caldentey, totes dues entitats estudiaran les millors vies de col·laboració per al desenvolupament del parc, especialment en tot allò referent a la formació i al progrés del talent dels seus professionals.

En aquest sentit, tant OPEN CAMP com l’Institut de Formació Contínua de la UB elaboraran, de manera conjunta, un programa de col·laboració per desenvolupar determinats aspectes, com ara l’assessorament en el disseny i la posada en marxa del pla de formació dels treballadors del parc, així com de la seva avaluació i acreditació.

OPEN CAMP Europe és el primer parc del món dedicat a l’univers de l’esport que obrirà portes el proper 16 de juny a les instal·lacions de l’Anella Olímpica de Barcelona. Oferirà experiències recreatives i d’entreteniment associades a l’esport amb l’objectiu que els visitants visquin en primera persona les emocions de practicar l’esport preferit en escenaris reals on han competit els seus ídols. El propòsit dels promotors és que el parc sigui obert a tothom, amb independència de la seva condició.