Les reflexions sobre el nou entorn laboral centren la celebració IL3 Meeting 2012

11.05.2012

El passat, 10 de maig, la Sala d'Actes de l'Institut de Formació Contínua de la UB va acollir la 7a edició de l'IL3 Meeting 2012. La taula rodona: "Oportunitats del nou entorn laboral" va centrar la temàtica de la trobada, i va obrir la participació dels membres de la nostra comunitat educativa.

En l'acte que va ser presidit pel Sr Pedro Vázquez, director general de l'IL3-UB es van donar cita com a participants en la Taula, el Sr.Ramón Bonastre, director general de Relacions Laborals i Qualitat en el Treball del Departament d'Empresa i Ocupació. (Generalitat de Catalunya), el Sr Jesús del Coso, Soci Director de l'Àrea Laboral a ALCANTARA, BLAY & DEL COSO - Advocats i el Sr Arsenio Olmo, Director d'Organització i RRHH d'Agbar. MBA PT 9698.

L'IL3 Meeting forma part del ventall d'activitats i iniciatives que aporten valor a l'aprenentatge, a la carrera professional i al desenvolupament personal dels membres de la Comunitat IL3-UB.

Enllaços relacionats:

IL3 Meeting: "Oportunitats del nou entorn laboral'