L'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona facilitador del canvi en el nou model educatiu.

07.09.2010

La revista Equipos & Talento entrevista el director d'IL3-UB, Pedro Vázquez Pinilla, que destaca el paper de la institució com a facilitador del canvi en la formació postuniversitària.

Una edició especial de la revista Equipos & Talento dedicada al sector dels Recursos Humans i a la Formació, va acollir l’entrevista al Director General de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona, Pedro Vázquez Pinilla. En l’entrevista, es destaca el paper de l’IL3-UB com a facilitador del canvi en el nou model educatiu, tenint en compte els canvis que s’estan produït a la societat, tant a nivell general com a nivell tecnològic i la seva implicació en l’àmbit de la formació.

Els canvis en el perfil del professorat, amb una tendència a compartir el coneixement amb els alumnes, la formació a formadors i les noves vies de comunicació, formen part del nou model educatiu del futur.

L’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona aposta per incorporar en els seus programes formatius els continguts, les eines i les competències tecnològiques perquè els seus estudiants puguin adaptar-se i participar en aquest nou model formatiu.