La 17a edició del Màster en Periodisme BCN_NY comença amb 23 alumnes de 9 països.

15.10.2014

El 13 d'octubre del 2014 es va iniciar la 17a edició del Màster en Periodisme BCN_NY, organitzat conjuntament per l'IL3-Universitat de Barcelona i l'Escola de Periodisme de Columbia University a Nova York.

El curs dura nou mesos, i tres més de pràctiques garantides en medis de comunicació, i en segueix el model pràctic, actualitzat i personalitzat que caracteritza el programa de Columbia des del 1912.

Els 23 membres d’aquesta edició del màster procedeixen d’Espanya (Catalunya, Andalusia, Madrid, València i Galícia ), Canadà, els Estat Units, Mèxic, Costa Rica, Colòmbia, Perú i Suècia. Les noves incorporacions, Canadà i Suècia, eleven a 39 el nombre de països d’origen dels alumnes del màster des del seu començament el 1998.

Al llarg del curs 2014-2015, els alumnes aprendran i perfeccionaran les eines del periodisme escrit, el fotoperiodisme, radiofònic, audiovisual i multimèdia. Alhora que aprenen i exerciten les eines i gèneres en especialitats com ara el periodisme polític, econòmic, judicial, cultural i esportiu, treballaran intensament, en una simulació d’una redacció, per elaborar sis números de la nostra revista digital, La22.

L’últim dia de classe, el 28 de maig del 2015, els alumnes presentaran als companys i professors el producte periodístic en el qual condensen i demostren allò après: el treball final, que pot ser en qualsevol dels medis que han estudiat durant el curs.

Màster en Periodisme BCN_NY