El màster en periodisme BCNY, de l'IL3-UB, protagonitza un reportatge al diari reforma, de Mèxic.

19.07.2011

El suplement "Universitarios" editat pel diari "Reforma", de Mèxic (un dels més importants d'aquest país americà), ha publicat un reportatge de dues pàgines sobre el Màster en Periodisme BCNY, de l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB).

El suplement “Universitarios” editat pel diari “Reforma”, de Mèxic (un dels més importants d’aquest país americà), ha publicat un reportatge de dues pàgines sobre el Màster en Periodisme BCNY, de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB).

En aquest crònica, s’informa sobre les característiques del curs, la seva vinculació amb l’Escola de Periodisme de la Columbia University i es destaca l’intens ritme de treball pràctic i la procedència diversa de l’alumnat i el professorat. A més, també hi ha l’opinió d’una exalumna, Covadonga Bon.

El reportatge l’ha produït Carlos Carvallo, exalumne del Màster en Periodisme BCNY de l’edició 2005-2006, i actualment coordinador de diversos suplements del diari “Reforma”.

Enllaç relacionat:

Màster en Periodisme BCNY

PDF del suplement "Universitarios"