Cloenda de la XIV edició del Màster en Periodisme BCN_NY.

14.02.2013

El dilluns, 18 de febrer, tindrà lloc el lliurament de diplomes als alumnes de la XIV promoció del Màster en Periodisme BCN_NY.

El proper dilluns, 18 de febrer, a les 19:00 hores, els alumnes de la XIV edició del Màster en Periodisme BCN_NY, coorganitzat entre l'IL3-Universitat de Barcelona i l'Escola de Periodisme de la Universitat de Columbia, rebran els seus diplomes.

El vicerector del Grup UB, TIC i Serveis Comuns de la UB, Dr. Josep A. Plana, presidirà l’acte, acompanyat del director general de l’IL3-UB, Sr. Pedro Vázquez, i del director de programes internacionals de l’Escola de Periodisme de la Universitat de Colúmbia, Sr. David Klatell. També hi intervindran el director del curs, Sr. Roberto Herrscher; el director fundador, Sr. Josep Cuní, i el periodista i excorresponsal de TV3 al nord d’Àfrica i l’Orient Mitjà Pepe Garriga, que impartirà una conferència als assistents. Així mateix, l’estudiant Jessica Mouzo hi participarà en representació de l’alumnat del màster.

En aquesta ocasió, 23 alumnes rebran el diploma de Màster en Periodisme BCN_NY, a més del certificat de Periodisme Avançat de la Universitat de Columbia. Els alumnes provenen de Catalunya, Espanya i altres 7 països. Des de la seva creació el 1998, pel Màster en Periodisme BCN_NY han passat més de 380 professionals, provinents de 35 nacions del món.