Es lliuren els diplomes dels Màsters i Postgraus de l'IL3 Business Programs

04.10.2011

Marc Vidal, director de Cink, destaca la importància del treball en xarxa per sumar exponencialment.

El dijous 8 de juliol a partir de les 18:30h, l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) va celebrar l’acte de graduació dels Màsters i Postgraus de l’IL3 Business Programs a l’Aula Magna de la Facultat d’Economia i Empresa.

Presidit pel Dr. Dídac Ramírez, rector magnífic de la Universitat de Barcelona, l’acte va comptar amb la presència del Sr. Pedro Vázquez, director general de l’IL3-UB, que va explicar alguns dels projectes innovadors que s’estan posant en marxa en aquests programes.