L'IL3-UB prepara per a la qualificació d'eficiència energètica en edificis

06.06.2013

L'1 de juny de 2013 entra en vigor el Procediment per a la certificació de l'eficiència energètica dels edificis (Reial decret 235/2013), aplicable als edificis existents. Per tal de preparar els professionals que duran a terme la qualificació, l'IL3-UB organitza el Programa de Qualificació d'Eficiència Energètica d'Edificis Existents: CE3 i CE3X, del 10 al 19 de juny.

El Programa de Qualificació d'Eficiència Energètica d'Edificis Existents: CE3 i CE3X és el curs més complet sobre la temàtica a Catalunya (30 hores), i el primer ofert per una institució universitària catalana. Al llarg del curs, utilitzant les eines oficials CE3 i CE3X, els alumnes analitzaran i treballaran exemples, posant en pràctica les exigències de la nova normativa.

L’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) és referent en la formació en Eficiència Energètica. En aquesta àrea, s’ofereix un màster (en modalitat presencial i on-line) que s’orienta a millorar el potencial professional en el sector.

Més informació en la web del curs