L'IL3-UB presenta el seu nou programa anual d'activitats de valor afegit.

12.12.2011

Visites empresarials, tallers i conferències que ofereixen als membres de la Comunitat IL3-UB eines per millorar la seva trajectòria professional i personal.

L’IL3-UB ha presentat el seu programa anual d’activitats 2011-2012. Aquest programa, organitzat pel departament de Serveis a la Comunitat en col·laboració amb AnticsIL3, ofereix als membres de la Comunitat IL3-UB conferències, visites a empreses, tallers i sortides sobre temàtiques específiques que complementen els programes formatius de l’IL3-UB.

El principal objectiu del programa és crear espais on compartir experiències, potenciar la xarxa de contactes i oferir eines que permetin millorar l’estratègia professional dels assistents.

El programa es divideix en tres tipus d’activitats, totes elles gratuïtes: per una banda, l’IL3Aula+ ofereix visites, tallers i conferències a tots els membres de la Comunitat IL3-UB. Per d’altra, l’IL3PDP (Programa de Desenvolupament Professional) és exclusiu per alumnes en curs i membres d’AnticsIL3. I per últim, l’IL3Meeting és la trobada anual de tots els membres de la Comunitat IL3-UB.

Enguany, el programa busca establir un diàleg permanent amb els membres de la Comunitat IL3-UB. És per això que a la web de les activitats es poden deixar comentaris, enviar a amics o compartir-les a les xarxes socials.

Les places a aquestes activitats són limitades, pel que és imprescindible realitzar una inscripció prèvia.

Enllaços relacionats:

Programa d’activitats 2011-2012 de l’IL3-UB