L'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona estrena nou canal de comunicació 2.0.

11.04.2012

Coneixedor de la incidència de les xarxes socials i la comunicació digital dins el món empresarial, i fidel a la seva vocació 2.0, l'IL3-UB presenta el seu nou blog.

Coneixedor de la incidència de les xarxes socials i la comunicació digital dins el món empresarial, i fidel a la seva vocació 2.0, l’IL3-UB presenta el seu nou blog. Un pas més per acostar-se a la comunitat d’estudiants, una forma més d’apostar per les noves tecnologies i implicar-se en i amb els seus alumnes.

El contingut: informació, propostes, notícies i suggeriments relacionats amb l’oferta formativa de l’Institut i amb els interessos de l’alumnat. L’objectiu: potenciar la comunicació amb la  comunitat d’alumnes, exalumnes, empreses associades, experts del sector i agents docents. La forma: una bitàcola fresca, participativa, interessant i de qualitat. Un espai de diàleg i debat.

El blog se suma a les xarxes socials com un canal més on, igual que al Facebook, se seguiran publicant i compartint continguts amb la comunitat de seguidors.

Accedeix des d'aquí al nostre nou blog.