Els futurs responsables de Supply Chain Management es prepararan a l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona

14.05.2013

El Màster en Supply Chain Management, que comptarà amb la col.laboració del Col-legi d'Enginyers Industrials de Catalunya (EIC), vol millorar el potencial professional en una àrea estratègica clau de les empreses.

L’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) presenta el nou Màster en Supply Chain Management, amb l’objectiu de formar professionals referents en la gestió i direcció de la Supply Chain, que ha esdevingut un element estratègic clau per a moltes empreses.

En aquest programa, els alumnes s’enriquiran amb l’experiència d’experts de prestigi i d’empreses destacades. Participaran en entrevistes a directius d’empreses nacionals i internacionals. A més, visitaran empreses referents en Supply Chain i aprendran de la seva experiència.

Amb un model orientat a la pràctica, els participants del màster s’enfrontaran a reptes del dia a dia professional en Supply Chain Management, amb l’objectiu que destaquin en aquesta àrea de l’empresa. La metodologia de l’IL3-UB vol aportar experiència professional als alumnes durant la seva formació i així millorar la seva ocupabilitat.

El Màster comptarà amb la col·laboració del Col·legi d’Enginyers Industrials de Catalunya (EIC). Diversos membres destacats d’EIC formen part del quadre docent del màster, que comptarà amb Joan Amorós Pla (president de la Comissió de Gestió Empresarial d’EIC) i Pedro Aguilar Kremen (va ser coordinador de la Comissió de Logística d’EIC).

L’Institut de Formació Contínua (IL3-UB), fundació del Grup Universitat de Barcelona, té la missió de donar continuïtat formativa a les persones, perquè compleixin els seus objectius de desenvolupament professional i personal, així com ajudar les organitzacions a ser més competitives.

Web del Màster en Supply Chain Management: http://www.il3.ub.edu/ca/master/master-supply-chain-management-ca.html