L'Institut de Formació Contínua, IL3-UB, reinicia l'espai "Tarda de docents".

23.11.2012

El proper dimarts 27 de novembre a les 17:45 h, s'inicia la programació de sessions emmarcades dins l'espai "Tarda de docents" dirigides als nostres col·laboradors.

El proper dimarts 27 de novembre a les 17:45 h, s’inicia la programació de sessions emmarcades dins l’espai “Tarda de docents” dirigides als nostres col·laboradors.

La sessió inaugural d’aquest espai pretén fer partícips als assistents del nou Model Formatiu de l’Institut i de la importància de comptar amb el millor equip de docents possible.

Un profund canvi metodològic en el disseny i conceptualització dels programes formatius amb l’objectiu de potenciar el caràcter professionalitzador de la seva metodologia i la implementació d’activitats orientades al saber fer i al treball col·laboratiu, ha centrat pel curs acadèmic 2012-13 el nostre esforç en dissenyar un pla de formació que contempla accions vinculades amb el nou model formatiu, el desenvolupament docent i la innovació, i el desenvolupament professional.

Està previst al llarg de la sessió obrir la participació dels assistents al taller “Converteix-te en Content Curator o com gestionar la informació a la xarxa”.