La tecnologia com a oportunitat per a un nou model educatiu.

10.09.2014

"La propera gran revolució tecnològica: L'Educació" és la conferència que IL3-UB i Tiching celebraran el proper 18 de setembre per analitzar el paper de la tecnologia com a element vertebrador d'una proposta educativa renovada.

Més enllà d’un simple recurs per a la formació, la tecnologia és avui dia un mitjà clau per generalitzar a l’aula models educatius innovadors que responen millor a les exigències de formació que es demana actualment a la població: iniciativa, visió de futur, capacitat per liderar el canvi, potenciació del talent propi i competències específiques, o grans dosis de creativitat, entre d’altres.

“La propera gran revolució tecnològica: L’Educació” és la conferència organitzada per IL3-UB i Tiching, comunitat educativa de referència que compta amb la participació de més de 500.000 usuaris entre pares, educadors i alumnes, per a la creació de sinergies que enriqueixin el procés d’aprenentatge, que el proper dijous 18 de setembre a les 19 h aprofundirà en l’impacte que estan tenint les noves tecnologies en els models educatius, i les vies per impulsar l’evolució dels sistemes d’ensenyament a través de les múltiples oportunitats que aquestes ofereixen.

El testimoni de Tomás Casals, cofundador de Tiching, permetrà que els assistents confirmin a través duna experiència real i exitosa el veritable abast que aquest tipus d’iniciatives té tant per a professors, pedagogs i gestors, com per als alumnes. La trobada preveu, a més, aprofundir en l’impacte i benefici que han tingut en l’educació les últimes grans evolucions tecnològiques i les oportunitats encara obertes per a la seva inclusió. Les inscripcions a la sessió, que es celebrarà a IL3-UB (C/ Ciutat de Granada, 131 de Barcelona) estan obertes via web, fent clic aquí.

Des de l’àrea d’Educació, IL3-UB impulsa la reflexió en relació a les darreres tendències entorn de l’exercici pedagògic i la millora de la gestió de les institucions educatives. Amb programes de formació pioners que donen les eines als professionals d’aquest sector per adaptar les seves institucions i currículums a la realitat social actual –Màster en Desenvolupament del Talent a través de les Intel·ligències Múltiples; Màster en línia en Direcció d’Institucions  Educatives o Postgrau en Disseny i Edició d’Accions Formatives En Línia, entre d’altres–, IL3-UB treballa estretament amb una xarxa de més de 40 experts, ha format a més de 1.000 alumnes de 40 nacionalitats i col·labora amb prestigioses institucions del món de l’educació o la cultura que avaluen la proposta educativa.

Sobre IL3-UB, Institut de Formació Continua de la Universitat de Barcelona.

L’IL3-UB és una organització que des de fa 25 anys està especialitzada en impulsar el desenvolupament estratègic de les empreses i els seus professionals.

Amb una xarxa internacional de més de 5.000 experts i amb la col·laboració directa de 2.000 firmes de diferents àmbits de l’activitat econòmica, IL3-UB lidera un paradigma nou en l’adquisició de coneixements, amb un fort component d’aplicabilitat i personalització dels mètodes, que ofereix un ampli ventall de recursos, activitats i dinàmiques de treballs professionals amb provada efectivitat dins de l’entorn empresarial.

Avui dia, més de 146.000 professionals de 45 països ja han confiat en l’IL3-UB com a partner per al seu creixement.