Atorgats els títols de la primera promoció del Postgrau en Solvència II.

19.12.2012

Dimecres passat, 12 de desembre a les 18h, la sala d'actes de l'IL3-UB va acollir l'acte d'entrega de títols de la primera promoció del Postgrau en Solvència II.

Dimecres passat, 12 de desembre a les 18 h, la sala d’actes de l’IL3-UB va acollir l’acte d’entrega de títols de la primera promoció del Postgrau en Solvència II, una iniciativa conjunta de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona i d’Inese.

L’acte va comptar amb la participació del Sr. Fernando Moreno, subdirector general d’Inspecció de la Direcció General d’Assegurances i Fons de Pensions, el qual va felicitar els graduats per l’obtenció del títol i es va dirigir a tots els assistents per manifestar la importància de la formació en general i en l’àmbit de Solvència II en particular.

Un dels projectes més importants en el qual està sumit el sector assegurador és el de Solvència II. Mitjançant aquest projecte, es pretén que les asseguradores disposin d’un capital per exercir la seva activitat que es correspongui amb la tipologia de riscos que assumeixen les companyies.

Ara que els mercats financers són el centre dels comentaris de tothom, el sector assegurador ha demostrat la plena solvència i l’estabilitat que aporta a tot el sistema financer, tant com a garant dels patrimonis com a font de finançament de l’Estat a través de l’adquisició de bons i obligacions.

El Postgrau en Solvència II pioner a Espanya, que s’ha desenvolupat durant el primer semestre de 2012 tant a Barcelona com a Madrid, obrirà pròximament la segona edició.