L'IL3-UB present al saló Futura 2008

01.04.2008

L'esdeveniment pretén oferir una visió global del panorama formatiu actual

El propers dies 4 i 5 d’abril, en el marc de la Setmana de la Formació i el Treball de Barcelona, la Fira de Barcelona acull la 5a edició del saló Futura 2008, al Palau 5 del recinte de Montjuïc (Av. Reina Maria Cristina, s/n, Barcelona). Enguany al saló, de periodicitat anual i especialitzat en màsters i postgraus, hi participen prop de 70 expositors, entre els quals s’hi troben universitats, escoles de negoci, centres de formació contínua i consultores de Recursos Humans, entre d’altres.

L'esdeveniment complementarà la seva oferta amb activitats complementàries, com ara, el programa de jornades tècniques sobre màrqueting i comunicació, organitzades per Món Empresarial, que tractaran sobre els professionals que aporta la universitat i la política d’incentius d’aquests, entre d’altres temes. Futura 2008 va adreçat a joves titulats i professionals interessats en ampliar la seva formació, amb l’objectiu de posar-los en contacte amb els centres formatius per, d’aquesta manera, oferir una visió global del panorama formatiu, al marge d’aconsellar quines són les solucions formatives que millor responen a les seves necessitats professionals.

Un any més, l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) es trobarà present al saló Futura amb un stand assignat per a informar de la seva oferta formativa, la qual es troba distribuïda en onze àmbits diferents de coneixement, responent així, als interessos i a les necessitats de les persones, empreses i institucions.

Paral·lelament, coincidint amb el saló Futura 2008 i al mateix recinte, se celebra la 4a edició del Fòrum del Treball 2008, que pretén reunir a les empreses que gestionen ofertes d’ocupació pròpies o d’altres signatures, que busquen candidats per als seus processos de selecció. Alhora, busca posar en contacte als recents titulats amb les empreses que gestionen ofertes de feina.

Enllaços relacionats:
Futura 2008