Acte de graduació de Màsters i Postgraus de l'IL3 Business Programs

01.07.2010

El dijous 8 de juliol a l'Aula Magna de la Facultat d'Economia i Empresa de la Universitat de Barcelona

Acte de graduació de Màsters i Postgraus de l'IL3 Business Programs

El proper dijous 8 de juliol a partir de les 18:30h, l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) celebra l’acte de graduació dels Màsters i Postgraus de l’IL3 Business Programs a l’Aula Magna de la Facultat d’Economia i Empresa.

Presidit pel Dr. Dídac Ramírez, rector magnífic de la Universitat de Barcelona, l’acte comptarà amb la presència del Dr. Josep A. Plana, Comissionat per a Grup UB, Fundacions i TIC, del Sr. Pedro Vázquez, director general de l’IL3-UB i de la Dra. Elisenda Paluzie, degana de la Facultat d’Economía i Empresa.

El Sr. Marc Vidal, director de Cink, impartirà la conferència de clausura. Finalment, la Sra. Veronica Sartori, membre de la Junta d’AnticsIL3, tancarà la ronda d’intervencions.

Enguany, 250 alumnes dels màsters i postgraus de l’àrea d’Empresa de l’IL3-UB rebran el seu diploma de graduació en un acte que acabarà amb una copa de cava i un aperitiu als jardins de la facultat.

Enllaços relacionats: