22@Barcelona presenta les universitats i institucions universitàries instal·lades al districte de la innovació

01.08.2008

El 22@Barcelona tindrà nou noves universitats amb més de 25.000 estudiants

La nova seu de la Universitat Pompeu Fabra acollirà el proper dilluns 4 d’agost, a les 11:30 hores, la presentació del nou curs de les sis universitats instal·lades al districte de la innovació, 22@Barcelona. L’acte, que anirà a càrrec de l’Alcalde en funcions i President de la Societat Municipal 22@Barcelona, Sr. Jordi W. Carnes, i del Conseller Delegat del 22@Barcelona, Sr. Josep Piqué, s’adreça als rectors i representants de les diferents universitats, centres superiors d’estudis i residències, i altres personalitats del sector acadèmic.

En l’acte de presentació del nou curs, s’exposarà el projecte universitari del 22@Barcelona que contempla, a curt termini, l’inici d’activitats de fins a nou universitats i centres d’estudis superiors, amb més de 25.000 estudiants. Així mateix, es presentarà el projecte de residencies per estudiants i investigadors, que ja compta amb 4 noves instal·lacions que es troben en procés de construcció.

Entre les institucions i centres universitaris, s’hi troba l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB), entitat ubicada a l'antiga fàbrica de Can Canela del districte de la innovació 22@, (c/ Ciutat de Granada, 131), que dóna un servei a aquelles persones i organitzacions de formació contínua amb la finalitat d'acomplir al seu desenvolupament, tant a nivell professional com personal, alhora que facilita els serveis que ajudin a complementar-la.

Enllaços relacionats:
22@Barcelona