Properes sessions informatives

01.09.2009

L'IL3-UB presenta la seva àmplia oferta de màsters i postgraus en les diferents àrees de formació

El proper dimarts, 8 de setembre, a les 19h, l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) acull les sessions informatives del postgrau en Desenvolupament del Talent a les Organitzacions i el màster en Enginyeria i Gestió de les Energies Renovables, ambdós de modalitat presencial.

La jornada va adreçada a aquelles persones interessades en conèixer les noves propostes de l’IL3-UB, amb la finalitat d’obtenir una informació més detallada sobre els cursos oferts en les citades especialitats.

Tots aquells que estigueu interessats en assistir a les sessions, es prega prèvia confirmació d’assistència.

Enllaços relacionats:
Sessions informatives