La revista RECLA Comunica publica "Hacer es la verdadera inteligencia", de Gregorio Casamayor

02.02.2009

El director acadèmic de l'IL3-UB centra el seu article en la formació contínua

La revista número 7 de RECLA Comunica, “Hacer es la verdadera inteligencia”, del director acadèmic de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB), Sr. Gregorio Casamayor. L’article gira al voltant de la formació contínua com a eina de treball, amb la finalitat d’aconseguir uns objectius establerts. La metodologia de la formació contínua ha d’estar centrada en el participant, en el rol que adquireixi aquest, en quines activitats realitzarà, així com en quins processos intel·lectuals exercitarà.

Enllaços relacionats:
Article