S'inaugura el quart programa anual d'activitats IL3Aula+ 2009-2010

02.02.2010

Enguany es combinen activitats presencials i virtuals

S'inaugura el quart programa anual d'activitats IL3Aula+ 2009-2010

El passat 28 de gener es va celebrar a l’IL3-UB la primera activitat del programa IL3Aula+ del curs 2009-2010.

Amb el títol “Tècniques de venda en èpoques de crisi: del problema a l’oportunitat”, els assistents van ser part activa d’un taller sobre un cas real. A partir del 3 de febrer, el taller tindrà una versió virtual a l’abast dels membres de la Comunitat IL3-UB residents a qualsevol part del món.

Els experts en vendes Josep Maria Antona i Montse Soler, de Selling Consult, són els dinamitzadors d’aquests tallers, que tindran continuïtat amb “Gestió eficaç de l’equip de vendes: canviar en moments de crisi” i amb una dinàmica conjunta durant l’IL3Meeting, la trobada anual de la Comunitat IL3-UB prevista pel dissabte 13 de març de 2010.

Organitzat pel departament de Serveis a la Comunitat i amb una periodicitat mensual, el programa IL3Aula+ ofereix als membres de la Comunitat IL3-UB conferències, visites a empreses, tallers i sortides més lúdiques sobre temàtiques específiques que complementen els programes formatius de l’IL3-UB. Totes aquestes activitats conformen espais on el networking entre els membres de la Comunitat IL3-UB és potenciat.

Amb una valoració de 8,6 sobre 10 de mitja a les edicions anteriors, el programa IL3Aula+ s’ha consolidat com un dels principals serveis a l’abast dels membres de la Comunitat IL3-UB.

El programa IL3Aula+ es completa, entre d’altres, amb activitats relacionades amb l’eficiència energètica, com sobreviure a l’estrès quotidià, farmacologia i dietètica esportiva i diverses visites.

Les places són limitades, pel que és imprescindible confirmar assistència prèviament.

Per a més informació es pot contactar amb el Departament de Serveis a la Comunitat.

Enlaces relacionados: