El Parc Científic de Barcelona obre les portes a l'IL3Aula+

02.04.2009

Un projecte en plena expansió al servei de la innovació

El passat dijous 26 de març l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) va organitzar una nova jornada del programa IL3Aula+, que va començar amb una visita al Parc Científic de Barcelona (PCB).

La Dra. Maria del Mont Llosas, adjunta a la Direcció de Recerca i Innovació del PCB, va rebre als assistents i els va explicar el present i el futur del Parc. Posteriorment els va acompanyar en un recorregut per les instal·lacions, que actualment ocupen més de 36.000 metres quadrats i que el 2011 passaran a ser 96.000.

Al PCB actualment s'hi ubiquen 4 instituts de recerca, més de 50 empreses, una incubadora d’empreses biotecnològiques, més de 70 grups de recerca i una àmplia oferta tecnològica de suport a la recerca. Així mateix, organitza més de 120 activitats de promoció de la cultura científica i de foment de noves vocacions científiques en les que participen prop de 6.000 persones anualment.

El programa IL3Aula+ es completa, entre d’altres, amb activitats relacionades amb les habilitats directives, la transferència de tecnologia, el networking i les energies renovables.

L’accés a les activitats IL3Aula+ és lliure i gratuït. Les places són limitades, per la qual cosa es prega prèvia confirmació d’assistència a Patricia Giménez.

Enllaços relacionats:
Fotos de la visita