L'IL3-UB present a la Fira Internacional d'Estudis de Postgrau

02.05.2008

Els Màsters que obren la porta de l'empresa

El Cercle de Formació organitza, per dotzè any consecutiu, una nova edició de la Fira Internacional d’Estudis de Postgrau, FIEP 2008. Aquest Fòrum ha esdevingut la referència més important per als candidats a alumnes d’un postgrau, tant per la qualitat com per la quantitat dels centres que concorren. Enguany, la fira oferirà beques i ajuts valorats en 560.000 euros.

Cada vegada més, els recent titulats opten per completar la seva formació universitària amb una altra més específica de postgrau abans d’entrar al mercat laboral. Paral·lelament, es detecta una creixent orientació internacional dels estudis de postgrau, alhora que els programes es van especialitzant cada vegada més.

FIEP 2008 arriba a Barcelona el proper dijous 8 de maig, a l’hotel Princesa Sofía (Pça. Pío XII, 4), on acollirà la participació de poc més de 70 centres, universitats i escoles de negoci, de reconegut prestigi internacional, tots ells amb el mateix propòsit: oferir la informació més completa sobre les seves novetats formatives. Una formació de qualitat cada vegada més demandada en el món empresarial. Entre els expositors, s’hi troba l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB).

Els assistents podran conèixer de primera mà l’oferta formativa de màsters i cursos de postgrau, una oferta que s’adreça tant a professionals en actiu que desitgin donar un salt qualitatiu en la seva carrera professional, com a estudiants i recent llicenciats que desitgin complementar la seva formació universitària i accedir millor preparats, i amb un clar avantatge competitiu, al mercat laboral.

A FIEP es presenten tot tipus de programes de màsters i postgraus que cobreixen totes les àrees de coneixement, des dels clàssics MBA, jurídics, recursos humans, biosanitaris, màrqueting, etc, fins als més específics de cada àrea. Així mateix, aquest any es presenten dos programes nous: Màster Oficial en Corporate & Finance law (LLM) i el Màster en Microfinances i desenvolupament Social.

Enllaços relacionats:
FIEP 2008