El Màster en "Intervenció i Gestió Ambiental: Persona i Societat" celebra la seva 20a edició

02.06.2008

La impartició del màster ha comportat la creació de nous llocs de treball on desenvolupar la seva aportació professional

L’any 1988 va néixer el postgrau en "Intervenció Ambiental: Contextos Psicològics, Socials i de Gestió", com a resultat d’una tradició de recerca ambiental iniciada el 1979 amb una doble vocació: investigadora i docent. El programa de postgrau es va adherir a l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) com a màster, tan aviat com es va constituir la institució, amb el nom de Màster en Intervenció i Gestió Ambiental: Persona i Societat.

El programa ha estat pioner per l’enfocament de la qüestió ambiental des d’una perspectiva humana i social, quan encara aquesta no estava consolidada com a demanda de la societat. Des de la seva primera edició, el màster ha format professionals capaços d'integrar a la perspectiva tècnica una formació psicosocial suficient per gestionar els aspectes humans que, en darrera instància, són la principal causa i conseqüència de tota la qüestió ambiental. Alhora, es caracteritza per la importància decisiva del comportament com a factor fonamental per a l’abordatge en l’aspecte ambiental, tant en el medi natural com en l’urbà, en la gestió pública o en l’empresa privada.

La impartició del màster ha generat la creació de nous llocs de treball; mostra d'això, n'és la presència en el sector de la consultoria ambiental i de l’empresa, en la gestió pública a nivell local, provincial i autonòmic, així com en el món acadèmic i de la docència.

El Màster en Intervenció i Gestió Ambiental: Persona i Societat, celebra la seva 20a edició el proper divendres 13 de juny, al Palau de Les Heures, alhora que també voldrà mostrar el seu agraïment a tots els antics alumnes, professors i col·laboradors, tant de l’àmbit universitari com del món empresarial i de l’administració pública, la confiança i el suport rebut que han fet possible aquests 20 anys.

Enllaços relacionats:
Màster en Intervenció i Gestió Ambiental: Persona i Societat