L'IL3Aula+ visita l'Autoritat Portuària de Barcelona

02.06.2010

El Port de Barcelona connecta amb més de 825 ports de tot el món

L'IL3Aula+ visita l'Autoritat Portuària de Barcelona

El passat divendres 28 de maig l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) va visitar el Port de Barcelona dins del programa d’activitats IL3Aula+.

El RRPP del Port, Sr. Josep Mendoza, va fer una primera introducció de l’activitat i dels projectes de futur de l’APB amb el recolzament d’un audiovisual.

A continuació, tot el grup va pujar a un vaixell i va visitar les instal·lacions des d’una perspectiva privilegiada, aclarint els dubtes amb les amables explicacions del Sr. Mendoza.

Organitzat pel departament de Serveis a la Comunitat i amb una periodicitat mensual, el programa IL3Aula+ ofereix als membres de la Comunitat IL3-UB conferències, visites a empreses, tallers i sortides més lúdiques sobre temàtiques específiques que complementen els programes formatius de l’IL3-UB. Totes aquestes activitats conformen espais on el networking entre els membres de la Comunitat IL3-UB és potenciat.

Amb una valoració de 8,6 sobre 10 de mitja a les edicions anteriors, el programa IL3Aula+ s’ha consolidat com un dels principals serveis a l’abast dels membres de la Comunitat IL3-UB.

Les places són limitades, pel que és imprescindible confirmar assistència prèviament.

Enllaços relacionats: