Una ocupació no és un treball

02.09.2009

Miquel Bonet continua oferint diferents consells per fer més plàcida I productiva la recerca d'una feina

El consultor Miquel Bonet va publicar a la revista local “Viu El Prat” un article on dóna una sèrie de consell a l’hora de buscar una feina, realitzar un canvi professional o reiniciar la seva activitat laboral.

Segons Bonet, les empreses busquen "persones disposades a implicar-se en el projecte professional (....), que per a ells la formació representi més una oportunitat que una obligació”. Un treballador ha de saber vendre’s convertint-se ell mateix en el propi producte, adquirint unes determinades competències que el permeti viure i treballar en plenitud. Segons el consultor, considera que “s'ha d'aspirar a tenir empleabilitar i poder enllaçar un treball amb un altre però, per a això, també caldrà comprometre's”.

Miquel Bonet i Anglarill, nascut a Manresa en 1947, dirigeix el programa de Formació Superior en Competències Directives de l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB), alhora que és director de varis cursos sobre la temàtica a l’IL3-UB. Conseller de Select Recursos Humans, Bonet és llicenciat en Dret per la Universitat de Barcelona, diplomat en ciències de l'empresa, especialitzat en l'àrea de comunicació i màrqueting, i ha realitzat diversos màsters en dret, psicologia i gestió empresarial, per la Universitat de Barcelona i Escoles de negocis, EPJ, ESMA, ESADE, AESDE entre d’altres.

Enllaços relacionats:
Article