Ja s'han lliurat 1.925 carnets Som UB del curs acadèmic 2009/10 a l'IL3-UB

02.12.2009

El departament de Serveis a la Comunitat de l'IL3-UB gestiona més de 10.000 carnets cada any.

Durant els mesos de setembre, octubre i novembre s’han lliurat, a l’IL3-UB, els primers 1.925 carnets Som UB corresponents als programes de postgrau iniciats durant el primer trimestre del curs acadèmic 2009/10.

Els alumnes de màster i postgrau de l’IL3-UB tenen a la seva disposició el carnet Som UB, que els identifica com estudiants del Grup UB, reforça la seva vinculació amb la Universitat de Barcelona i els dóna accés a un pla d’avantatges especialment pensat per a ells.

Els alumnes que cursen un segon any de programa de postgrau poden seguir gaudint del carnet Som UB que van rebre l’any passat.

Per a més informació es pot contactar amb el Deparment de Serveis a la Comunitat.

Enllaços relacionats:

Carnet SomUB