IL3Aula+ visita els laboratoris Almirall

03.02.2009

El passat 29 de gener es va visitar la planta de Sant Andreu de la Barca

El passat 29 de gener, i dins del programa d’activitats de l’IL3Aula+, membres de la Comunitat IL3-UB van poder participar d’una visita als laboratoris Almirall.

Un autocar va recollir el grup a la seu central de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (L3-UB) i el va portar fins a la planta que la companyia té a Sant Andreu de la Barca. La visita, coordinada entre el departament de Serveis a la Comunitat de l’IL3-UB i l’assistent CDAI d’Almirall, Teresa Fillola, va començar amb una exposició del director de Logística Industrial d'Almirall, Sr. Marc Pérez Puigdengoles.

A continuació, el grup es va dividir en dos i va recórrer les instal·lacions seguint les excel·lents indicacions de Robert Capella (Enginyer de Compres Maquinaria) i Mayte Massana (departament de Logística de Llançaments Canvis). A la finalització de la visita, els assistents van poder satisfer els seus dubtes durant el recorregut i van valorant-la molt positivament.

Organitzat pel departament de Serveis a la Comunitat i amb una periodicitat mensual, el programa IL3Aula+ ofereix als membres de la Comunitat IL3-UB conferències, visites a empreses, tallers i sortides més lúdiques sobre temàtiques específiques que complementen els programes formatius de l’IL3-UB. Totes aquestes activitats conformen espais on el networking entre els membres de la Comunitat IL3-UB és potenciat.

Amb més de 650 assistents en les tres edicions anteriors, el programa IL3Aula+ s’ha consolidat com un dels principals serveis a l’abast dels membres de la Comunitat IL3-UB.

El programa IL3Aula+ es completa, entre d’altres, amb activitats relacionades amb el sector farmacèutic, alimentari, les habilitats directives, la transferència de tecnologia, el networking i les energies renovables.

L’accés a les activitats IL3Aula+ és lliure i gratuït. Les places són limitades, per la qual cosa es prega prèvia confirmació d’assistència a Patricia Giménez.

Enllaços relacionats:
Imatges de la visita