Comencen els nous programes de seminaris especialitzats d'empresa de l'IL3-UB

03.03.2009

Els reptes de l'actual entorn socioeconòmic demanden progressivament coneixements més específics i estratègies més complexes i flexibles

Dins la seva àmplia oferta de màsters, postgraus i cursos d’especialització adreçats a les organitzacions i als seus professionals, l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) presenta la seva nova oferta de seminaris especialitzats en Competències directives, Indústria farmacèutica i Innovació industrial i tecnològica per al 2009. Els programes aborden tant temes generals com específics, permetent un aprofitament i posada en pràctica dels coneixements adquirits.

Es tracta d’un conjunt de seminaris agrupats en diferents àrees de coneixement, amb una durada d’entre 10 i 15 hores, concentrats d’una a dues jornades consecutives per a facilitar la compaginació amb les responsabilitats professionals. Els programes estan dissenyats per aportar formació específica en temàtiques concretes als diferents professionals de les organitzacions, alhora que presenten un enfocament eminentment pràctic i en col·laboració amb reconeguts experts del sector.

Conduits per un ponent de reconegut prestigi en cada matèria, la metodologia aplicada és dinàmica i participativa, fomentant l’intercanvi d’experiències entre els participants i obrint noves possibilitats que cada professional podrà posar en pràctica en la seva responsabilitat laboral.

Per a facilitar la inscripció de diferents professionals d’una mateixa organització, els programes han previst diferents modalitats d’inscripció per bons, on les empreses tenen la possibilitat de beneficiant-se de millors condicions.

Enllaços relacionats:
Solucions Corporatives