L'IL3Aula+ visita el Museu de Montserrat i treballa sobre la gestió d'equips de venda

03.03.2010

La modalitat virtual del taller comença avui

El passat 25 de febrer l’IL3-UB va organitzar la segona activitat del programa IL3Aula+ del curs 2009-2010.

Al matí es va fer una visita en autocar al Museu de Montserrat. La visita va ser possible gràcies a la col·laboració de Montse Marín, antiga alumna de l’IL3UB. La conservadora en cap del Museu i docent del Màster en Gestió del Patrimoni Cultural, Eva Buch, va exposar una conferència sobre els punts forts de un conservador i tot seguit, es van poder contemplar les joies que el Museu exposa.

Finalment els assistents van poder gaudir de l’Escolania de Montserrat, un dels cors de nois cantaires més antic d’Europa, que van interpretar la Salve i el Virolai.

A la tarda, a partir de les 18h, es va dur a terme la modalitat presencial del taller “Gestió eficaç de l’equip de vendes: canviar en moments de crisi”. La modalitat online del mateix taller es durà a terme entre el 3 i el 9 de març de 2010.

Els experts en vendes Josep Maria Antona i Montse Soler, de Selling Consult, són els dinamitzadors d’aquests tallers, que tindran continuïtat amb una dinàmica conjunta durant l’IL3Meeting, la trobada anual de la Comunitat IL3-UB prevista pel dissabte 13 de març de 2010.

Organitzat pel departament de Serveis a la Comunitat i amb una periodicitat mensual, el programa IL3Aula+ ofereix als membres de la Comunitat IL3-UB conferències, visites a empreses, tallers i sortides més lúdiques sobre temàtiques específiques que complementen els programes formatius de l’IL3-UB. Totes aquestes activitats conformen espais on el networking entre els membres de la Comunitat IL3-UB és potenciat.

Amb una valoració de 8,6 sobre 10 de mitja a les edicions anteriors, el programa IL3Aula+ s’ha consolidat com un dels principals serveis a l’abast dels membres de la Comunitat IL3-UB.

El programa IL3Aula+ es completa, entre d’altres, amb activitats relacionades amb l’eficiència energètica, com sobreviure a l’estrès quotidià, farmacologia i dietètica esportiva i diverses visites.

Les places són limitades, pel que és imprescindible confirmar assistència prèviament.

Enllaços relacionats: