Properes sessions informatives

03.06.2008

Els màsters són impartits per l'IL3-UB a partir del proper mes d'octubre de 2008

El proper dijous 12 de juny, a les 19 hores, l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) acull les sessions informatives dels màsters en Gestió i Resolució de Conflictes: Mediació, i Gestió Integrada de Projectes. Project Management, ambdós cursos de modalitat presencial.

Les jornades, que tindran lloc a la mateixa seu de l’Institut (c/ Ciutat de Granada, 131), s’adreça a aquelles persones interessades en conèixer les noves propostes de l’IL3-UB, amb la finalitat d’obtenir obtenir informació més detallada sobre els cursos que s’ofereixen.

Enllaços relacionats:
Màster en Gestió i Resolució de Conflictes: Mediació