Prop de 670 persones van participar a l'acte de Graduació de l'IL3 Business Programs

03.07.2009

La vetllada va combinar la solemnitat acadèmica amb un ambient lúdico - festiu

Prop de 650 persones varen participar, el passat dijous 2 de juliol, a l’acte de graduació de la Promoció 2008/09 dels alumnes que han cursat màsters i cursos de postgrau de l’IL3 Business Programs, impartits a la Facultat d’Economia i Empresa a l’empara de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB). L’acte, que va aplegar a gairebé 280 graduats, 350 acompanyants i uns 40 professors, fou seguit en viu (Aula Magna), per retransmissió en directe a través d’unes pantalles que retransmetien imatge i so (sala de juntes), i en directe a través d’Internet. La cerimònia, desenvolupada enmig d’un marcat caràcter festiu, va suposar el final dels estudis per als prop de 300 postgraduats de l’IL3 Business Programs.

L’acte de graduació, presidit pel Comissionat per a Fundacions i TIC de la Universitat de Barcelona, Dr. Josep A. Plana Castellví, acompanyat del director general de l’IL3-UB, Sr. Pedro Vázquez, va tenir com a tret de sortida la intervenció del Dr. Joan-Francesc Pont, catedràtic en Dret Financer i Tributari, i director del Màster en Assessoria Fiscal, qui va fer una breu elocució, en representació dels docents de l’IL3 Business Programs, adreçada als graduats. Posteriorment es va cedir la paraula a l’alumne del Màster en Gestió i Tècniques Superiors d’Empresa – Executiva MBA, Joan Gandol, qui va parlar en representació dels alumnes nacionals; posteriorment, es va donar pas a Erika Ibargüen, (alumne del Màster en Direcció i Gestió del Màrqueting) en representació dels alumnes estrangers dels cursos de l’IL3 Business Programs. Seguidament, el Mestre de Cerimònies, Sr. Andrés Cascio, va fer especial menció a la celebració del II centenari del naixement de Charles Darwin, on varen basar la seva intervenció dues alumnes del Màster en Comunicació Empresarial, Carolina Gotuzzo i Josefina Winter. Per últim, va intervenir un representant dels ex-alumnes dels Business Programs, de la promoció 2007/08 del Màster en Gestió i Tècniques Superiors d’Empresa – Executiva MBA, Fabian Mohedano.

Un cop varen finalitzar tots els parlaments, es va procedir al tradicional lliurament de diplomes d’un total de 13 cursos, que estudiants procedents de diferents països van rebre de mans d’un professor, acompanyat dels aplaudiments i la gresca d’uns recent graduats amb ganes de festa. Posteriorment es va llegir el “Compromís ètic per a la formació empresarial”, a càrrec del Mestre de Cerimònia, Andrés Cascio.

A continuació, el Sr. Pedro Vázquez, Director General de l’IL3-UB, va intervenir al finalitzar l’animadíssim repartaiment de diplomes, i finalment, el Dr. Josep A. Plana, Comissionat per a Fundacions i TIC de la Universitat de Barcelona va cloure oficialment l’acte. Finalitzat el discurs de cloenda, els assistents es varen posar dempeus per escoltar el Gaudeamus Igitur i donar sortida al Seguici Acadèmic.

Clausurat l’acte de graduació, alumnes, acompanyants i professors varen sopar al local Elephant, on la festa s’acabà ben entrada la matinada.

Enllaços relacionats:
Vídeo de l’acte