L'IL3-UB va patrocinar el II Congrés Internacional d'Associacions de Professors d'Espanyol

03.10.2007

El Congrés, que va tenir lloc en la Universitat de Granada, gira al voltant de "L'espanyol: una llengua, moltes cultures"

LLa Federació Internacional d'Associacions de Professors d'Espanyol (FIAPE) va celebrar el seu II Congrés Internacional abordant com tema central “L'espanyol: una llengua, moltes cultures”. FIAPE va reunir prop de 30.000 professionals de l'ensenyament de l'espanyol i en l'actualitat està constituïda per onze associacions.

Els actes es van desenvolupar en la Facultat de Filologia del campus universitari La Cartuja (Universitat de Granada). Les jornades, que van tenir lloc entre el 26 i 29 de setembre, van ser patrocinades per l’IL3-Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona, entre altres entitats.

L’IL3-UB, que sempre ha desenvolupat una intensa labor en l'àmbit de la formació de professors i de formadors, i que ha dedicat i dedica importants esforços i recursos a la difusió i ensenyament de l'espanyol, imparteix un dels cursos de referència en el sector: el Màster en Formació d’Espanyola com a Llengua Estrangera (E/LE).

Enllaços relacionats:
FIAPE