Acte d'Inauguració del Curs Acadèmic 2009/2010 de l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB)

03.12.2009

El proper divendres 11 de desembre, tindrà lloc l’acte d’inauguració del curs acadèmic 2009/2010 de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona al Paranimf de l’Edifici Històric.

L’acte serà presidit pel rector de la Universitat de Barcelona, Dr. Dídac Ramírez i Sarrió, acompanyat pel director general de l’IL3-UB, Sr. Pedro Vázquez Pinilla.

El discurs inaugural anirà a càrrec del Dr. Josep M. Bricall i Masip, economista, polític i exrector de la Universitat de Barcelona.

L'acte comptarà amb la participació de la Sra. Anna Quintero Ruiz, directora de Comunicació d'Infojobs, qui pronunciarà la conferència "La innovació: factor clau de l'estratègia d'Infojobs".

El Cor de la Universitat de Barcelona amenitzarà l’acte amb la interpretació de diverses peces musicals. Així mateix, es farà una menció especial i un reconeixement institucional a la professora Maria Aguilar, amb motiu de la seva jubilació. Posteriorment s’oferirà a tots els assistents una copa de cava.