Vint empreses van assistir al Global Growth Program, impartit a l'IL3-UB

04.03.2009

El taller ha estat conduït per Kenneth P. Morse, director del Centre d'Emprenedors del Massachusets Institute of Technology

Els passats dies 2 i 3 de març, l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) va acollir el Global Growth Program (GGP’09), un taller on els assistents van aprendre tècniques per a desenvolupar un pla que produeixi un ingrés exponencial i un creixement del benefici d'empresa.

En el transcurs de la jornada, impartida pel director del Centre d'Emprenedors del Massachusets Institute of Technology (Boston), Kenneth P. Morse, es van assessorar a les empreses en el seu creixement a nivell de continguts de vendes, aliances i de finançament. Així mateix, els assistents van aprendre a canalitzar el creixement de les empreses de base tecnològica. També es van tractar temes fonamentals com el màrqueting de l'emprenedor, l'excel·lència operacional, el lideratge i el finançament per a créixer.

El seminari, orientat a la millora de la gestió empresarial amb un enfocament global alhora que aprofundint en temes de màrqueting, recerca de partners i de finançament, ha comptat amb la participació de 39 assistents de 20 empreses diferents, i 22 jutges. Es tracta de companyies innovadores, de base tecnològica o biotecnològica, amb un elevat potencial de creixement.

Morse, ha conduït el workshop combinant teòrica i pràctica per a poder oferir i donar a conèixer als assistents les eines necessàries per a millorar les seves capacitats a nivell internacional.

D'un total de cent empreses tecnològiques catalanes, vint han estat seleccionades per a participar en el GGP, que imparteix el prestigiós professor del Massachusetts Institute of Technology (MIT), Ken Morse. La iniciativa ha estat engegada pel 22@ Barcelona i Barcelona Activa, en col·laboració amb la Cambra de comerç de Barcelona, Acc1ó i els tres centres educatius presents en el districte tecnològic: Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB), la Fundació UPC i la Pompeu Fabra.

Enllaços relacionats:
22@Barcelona