Seleccionades les fotografies finalistes del II Concurs de Fotografia de l'IL3-UB

04.03.2010

El 13 de març es donaran a conèixer les fotografies guanyadores

L’IL3 Meeting, la trobada anual de la Comunitat IL3-UB, celebra enguany la seva 5a edició el dissabte 13 de març.

El mateix dia es donaran a conèixer les fotografies guanyadores del II Concurs de Fotografia de la Comunitat IL3-UB, que ofereix diversos regals. Els assistents a l’IL3Meeting podran votar el mateix dia la fotografia guanyadora del premi Can Canela.

Les fotografies finalistes es poden consultar aquí.

Les activitats de l’IL3 Meeting són d’accés lliure pels membres de la Comunitat IL3-UB, però cal inscripció prèvia i les places són limitades.

Enllaços relacionats: