L'IL3-UB inicia el seu programa d'activitats "Coneix l'Empresa"

04.06.2008

MAPFRE VIDA presenta la seva visió empresarial

Des de Serveis a la Comunitat de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB), i dins del marc del Programa de Desenvolupament Professional, s’inicien un seguit d’activitats sota el nom “Coneix l’Empresa” amb l’objectiu de proporcionar espais de relació Empresa - Estudiants per tal que aquests coneguin de primera mà empreses i institucions del nostre entorn.

La primera presentació, a càrrec de MAPFRE Vida, tindrà lloc el proper dimecres 11 de juny, a les 16h, a la mateixa seu de l’empresa (Barcelona: Torre Mapfre, c/ Marina 16-18, planta 32, Aula de Formació). MAPFRE Vida convida als alumnes i antics alumnes de l’IL3-UB a conèixer la seva visió empresarial i les oportunitats de desenvolupament professional que aquests poden tenir dintre de la seva organització.

Mapfre és un grup empresarial independent i internacional, amb presència a 38 països. Desenvolupen activitats asseguradores, reasseguradores, financeres, immobiliàries i de serveis.

La presentació, gratuïta i de places limitades, requereix prèvia confirmació d’assistència a: aplicail3.il3@ub.edu

Enllaços relacionats:
AplicaIL3