Inaugurat oficialment el curs acadèmic 2007/08 de la Universitat de Barcelona

04.10.2007

L'acte va comptar amb la participació de Joaquim Coello i Blanca Palmada.

El passat dimecres 3 d’octubre, al Paranimf de l'Edifici Històric de la Universitat de Barcelona, va tenir lloc la celebració de l’acte d’inauguració del curs acadèmic 2007/08. L'acte es va iniciar amb la lectura de la memòria del curs acadèmic 2006/07 a càrrec de Xavier Pons, secretari general de la Universitat. Seguidament, es va donar pas a Pilar Bayer, catedràtica d’Àlgebra de la UB, qui va llegir la lliçó inaugural “Ensenyar matemàtiques, aprendre matemàtiques: variacions sobre un tema de Felix Klein”, on va destacar els beneficis de l’aprenentatge de les matemàtiques, així com va fer un repàs de la trajectòria de Klein en l’àmbit de la docència de les matemàtiques.

Tot seguit, es van lliurar els premis extraordinaris de llicenciatura, així com de les medalles de la UB al personal docent i d’administració i serveis que es van jubilar el curs passat.

L’acte va comptar amb la participació del president del Consell Social de la UB, Joaquim Coello, i la comissionada per a Universitats i Recerca de la Generalitat de Catalunya, Blanca Palmada.

Màrius Rubiralta, rector de la UB, va cloure l’acte amb un discurs on va esmentar els diferents reptes de la Universitat com ara la programació dels nous títols de grau. D’altra banda, va fer un repàs de les diverses commemoracions que la UB celebrarà durant el curs 2007/08. Finalment, el rector va declarar oficialment inaugurat el curs acadèmic 2007/08.

Enllaços relacionats:

Acte