L'IL3-UB co-patrocinador de la segona edició Saló Capital Humano a Catalunya

04.11.2008

El II Saló Capital Humano Edició Catalunya, és una exposició de productes, serveis, tecnologies i publicacions per a la integració i el desenvolupament dels recursos humans en les organitzacions

El Palau de Congressos de Catalunya (Barcelona) acull durant els dies 4 i 5 novembre el II Saló Capital Humano, una iniciativa del grup Wolters Kluwer Espanya i AEDIPE. L'esdeveniment constitueix un punt de trobada per als professionals del sector. El Saló Capital Humano combina en un mateix espai una fira amb les empreses més representatives del sector i un cicle de conferències d'experts professionals.

El Saló, de periodicitat anual, té un caràcter monogràfic i professional dedicat exclusivament al món dels recursos humans, convertint-se en el punt de trobada. Aquest any compta amb una trentena d'espais específics on conèixer proveïdors, requerir presentacions, comparar serveis, productes i solucions, oferint un aparador complet de solucions i el més nou del sector per a totes les necessitats vinculades a aquesta àrea professional.

Paral·lelament, el Saló acull el II Fòrum de Direcció de Recursos Humans organitzat per l'Associació Espanyola de Direcció i Desenvolupament de Persones (AEDIPE), un punt de discussió i intercanvi d'experiències a través de ponències, debats i taules rodones, a càrrec de reconeguts i prestigiosos professionals del món econòmic i empresarial.

L'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB), co-patrocinador de l’esdeveniment juntament amb el Ministeri de Treball, es troba present tant en el II Saló Capital Humano com en el II Fòrum de Direcció de Recursos Humans, visualitzant part de la seva oferta formativa, adreçada a directors i responsables de RRHH, així com als responsables de formació.

Enllaços relacionats:
II Salón Capital Humano