La gestió eficaç de l'equip de vendes i una visita al Museu de Montserrat, properes activitats IL3Aula+

05.02.2010

El taller de l'àmbit comercial té dues modalitats, la presencial i la virtual

El proper 25 de febrer l’IL3-UB organitza la segona activitat del programa IL3Aula+ del curs 2009-2010.

Al matí es realitzarà una visita en autocar al Museu de Montserrat, que disposa d’un conjunt valuós d’objectes artístics molt diversos. Entre d’altres es poden contemplar obres de Berruguete, el Greco, Caravaggio, Casas, Nonell, Miró, Picasso i Dalí.

A la tarda, a partir de les 18h, es realitzarà la modalitat presencial del taller “Gestió eficaç de l’equip de vendes: canviar en moments de crisi”. La modalitat online del mateix taller es durà a terme entre el 3 i el 9 de març de 2010.

Els experts en vendes Josep Maria Antona i Montse Soler, de Selling Consult, són els dinamitzadors d’aquests tallers, que tindran continuïtat amb una dinàmica conjunta durant l’IL3Meeting, la trobada anual de la Comunitat IL3-UB prevista pel dissabte 13 de març de 2010.

Organitzat pel departament de Serveis a la Comunitat i amb una periodicitat mensual, el programa IL3Aula+ ofereix als membres de la Comunitat IL3-UB conferències, visites a empreses, tallers i sortides més lúdiques sobre temàtiques específiques que complementen els programes formatius de l’IL3-UB. Totes aquestes activitats conformen espais on el networking entre els membres de la Comunitat IL3-UB és potenciat.

Amb una valoració de 8,6 sobre 10 de mitja a les edicions anteriors, el programa IL3Aula+ s’ha consolidat com un dels principals serveis a l’abast dels membres de la Comunitat IL3-UB.

El programa IL3Aula+ se completa, entre otras, con actividades relacionadas con la eficiencia energética, cómo sobrevivir al estrés cotidiano, farmacología y dietética deportiva y diversas visitas.

Les places són limitades, pel que és imprescindible confirmar assistència prèviament.

Per a més informació es pot contactar amb el Departament de Serveis a la Comunitat.

Enllaços relacionats: