Es constitueix la Comissió d'Innovació del 22@Network

05.03.2009

El nou òrgan té l'encàrrec d'incorporar i desenvolupar iniciatives que beneficiïn al districte

El passat dimecres 18 de febrer, es va constituir la Comissió d’Innovació de l’Associació d’Empreses i Institucions del 22@Barcelona, amb la finalitat de desenvolupar iniciatives que beneficiïn al districte, esdevenint un sistema local d’innovació de referència. Un gran nombre d’empreses van estar presents en la constitució d’aquesta comissió i algunes d’elles, com Schneider, Infonomia o T-Systems, entre d’altres, s’han mostrat interessades en participar en les sessions de treball.

El 22@Network va detectar la necessitat de treballar i impulsar la innovació des de la mateixa associació. És per aquest motiu, que es constitueix aquest òrgan per tal de generar i potenciar processos, productes i serveis capdavanters, que donin respostes als reptes de la societat actual. La iniciativa de la Comissió d’Innovació ha estat possible gràcies, entre d’altres factors, al fet d’estar ubicats en un dels pols d’atracció econòmica més importants i amb un gran reconeixement tant nacional com internacional, com és el districte del 22@Barcelona.

En l’actualitat, l’associació ja compta amb dues comissions més, Recursos Humans i Medi Ambient, des de les quals s’estan desenvolupant iniciatives d’interès per a tots.

22@Network és una entitat formada per empreses i institucions del districte 22@, entre les quals s’hi troba l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB), que té per objectiu principal participar activament en la transformació del barri. D'aquesta manera, l'entitat vol promoure la innovació i la cooperació entre les empreses, administracions i entitats cíviques que actuen a la zona, prestar serveis de suport, formació i assessorament a les empreses, així com participar en la promoció econòmica del 22@.

Enllaços relacionats:
22@Network