Properes sessions informatives

05.09.2008

L'IL3-UB presenta part de la seva oferta de màsters i postgraus en les diferents àrees de formació

El proper dimarts 16 de setembre i dijous 18 de setembre, a les 19 hores, tindran lloc les sessions informatives dels màsters i postgraus de l’àrea d’Empresa, Salut i Enginyeria, impartits per l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB).

Des de l’Escola Universitària d’Estudis Empresarials de la Universitat de Barcelona, es duran a terme les sessions informatives dels cursos de l’IL3 Business Programs (àmbit Empresa), mentre que des de la seu de l’IL3-UB s'acolliran els cursos de postgrau de l’àrea de la Salut i de l’Enginyeria.

Les jornades s’adrecen a aquelles persones interessades en conèixer les noves propostes de l’IL3-UB, amb la finalitat d’obtenir obtenir informació més detallada sobre els cursos que s’ofereixen. Tots aquells que estigueu interessats en assistir a les sessions, es prega confirmació d’assistència.

Enllaços relacionats:
Sessions informatives