Meglena Kuneva impartirà una conferència magistral a l'IL3-UB

05.10.2009

El proper 8 d'octubre, s'inicien les classes del màster Europeu en consum: mercat, negoci, llei i polítiques

El proper dijous, 8 d’octubre, a les 12:30 hores, l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) acull la conferència magistral de la comissaria europea en consum, Sra. Meglena Kuneva, coincidint amb l’inici de classes de la I edició del màster Europeu en consum: mercat, negoci, llei i polítiques, finançat per la Comissió Europea. L’esdeveniment, serà presidit pel Comissionat per a Fundacions i TIC de la Universitat de Barcelona, Dr. Josep A. Plana Castellví.

El curs, impartit per l’IL3-UB, respon a les polítiques de la Comissió Europea dirigides a professionalitzar les relacions entre les empreses i els seus clients, així com garantir els mateixos drets del consumidor a tot Europa. Amb aquest Màster es crea un nou professional, el “Consumer Manager” que s’especialitzarà en gestionar eficaçment les relacions entre les empreses i els seus clients.

La Sra. Meglena, serà rebuda per la delegada del rector per a la Coordinació de Màsters Oficials de la Universitat de Barcelona, Dra. Laura Costa, i pel director general de l’IL3-UB, Sr. Pedro Vázquez. Seguidament, impartirà la conferència magistral on a la finalització de la mateixa, es donarà lloc a un espai de debat per a la participació dels assistents.

De modalitat presencial i amb una durada de 2.250 hores, l’IL3-UB coordina el màster, juntament amb el recolzament, en qualitat de socis, de quatre universitats més: Universitat de Bolonya (Itàlia), Universitat de Montpellier (França), Universitat de Brunel (Regne Unit) i la Universitat de Timisoara Oest (Romania). En l’esdeveniment, està previst que assisteixin el Sr. Chris Jenks, rector de la Universitat de Brunel (Londres), Sr. Paul R. Thomas, director d’operacions financeres de la Universitat de Brunel i Sr. Javaid Rehman, director de l’escola de negoci de la mateixa Universitat. Per part de la Universitat de Montpellier, assistirà el professor Henry Temple, acompanyat de tres persones més d’administració i tècnics. De la Universitat de Timisoara, assisteix el degà de la Facultat d’Economia, Florin Foltean.

Les persones interessades en assistir a la conferencia, és imprescindible confirmar la seva assistència a: veure invitació.
Enllaços relacionats:
Màster europeu en consum: mercat, negoci, llei i polítiques
Comissió europea (amb representació a Barcelona)