Èxit de convocatòria en la primera activitat del Programa de Desenvolupament Professional (IL3 PDP)

05.12.2008

L'IL3 PDP neix com a programa d'ajuda al desenvolupament i orientació de la carrera professional d'alumnes i ex-alumnes de l'IL3-UB

L’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) va acollir el passat dijous 20 de novembre la primera activitat de l’IL3 PDP del curs 2008/09, “Un currículum atractiu, punt de partida”.

Prop d’un centenar d’assistents van participar de l’exposició conduïda per Eva Ferraz, psicopedagoga i tècnica en recerca de feina i formadora en l’àmbit de les organitzacions, qui va donar els punts claus a l’hora de confeccionar un currículum. Durant l’exposició, es van resoldre les preguntes i els dubtes que el públic va plantejar a la ponent. Finalment, i en el transcurs de l’aperitiu, la conferenciant va respondre els dubtes concrets que se li van plantejar de manera més informal.

Aquesta activitat forma part de la trilogia “Claus per superar un procés de selecció amb èxit”, que es complementa amb dues activitats més:

Fase II: Els tests psicotècnics, problema o oportunitat? (23/01/2009, 16:00h)
Fase III: Vendre’s a un mateix: l’entrevista (10/02/2009, 16:00h)

L’IL3 PDP es realitza en col·laboració amb FeinaUB (l’àrea de la Universitat de Barcelona dedicada a oferir serveis orientats a la inserció i orientació professional) i el Grup Michael Page (líder a nivell mundial de l’assessorament en selecció especialitzada en comandaments intermedis).

L’accés a les activitats de l’IL3 PDP és exclusiu als alumnes en curs i ex-alumnes membres d’AnticsIL3. Les places són limitades, pel que és imprescindible confirmar assistència a aplicail3.il3@ub.edu.

Els ex-alumnes de l’IL3-UB poden formar part d’AnticsIL3, gratuïtament, inscrivint-se a: http://www.il3.ub.edu/docs/pdf/AssociacioAntics_ca_07.pdf

Enllaços relacionats:
Programa IL3 PDP